حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه چهارباغ در نشست با خبرنگاران

خبرنگاران آزاده در تمامی برهه ها مورد هجمه استکبار قرار گرفته اند

خبرنگاران آزاده در تمامی برهه ها مورد هجمه استکبار قرار گرفته اند
شناسه خبـر : ۱۱۱۴۴۳ سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

نشست مسوولان شهر چهارباغ با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ، جعفری فرماندار این شهر، اعضای شورای اسلامي شهر، سرپرست شهرداری و دیگر مسوولان در سالن ‌جلسات این شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ در این‌نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ضمن تسلیت ایام‌سوگواری سرور و سالار شهیدان و همچنین گرامیداشت روز خبرنگار و شهدای خبرنگار با اشاره با وضعيت این شهر در  بخش های مختلف اظهار کرد: با توجه به توریع و معارفه فرماندار قدیم و جدید در ابتدا  دغدغه ورود فرماندار جدید را داشتیم و نگران‌بودیم که خوشبختانه با ورود مهندس جعفری فرماندار جدید اطمینان خاطر پیدا کردیم.

خطیب جمعه چهارباغ در ادامه با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در تمامی برهه ها  و از آغاز تاریخ بیان کرد: در همه عصرها همواره خبرنگاران مورد هجمه استکبار بوده اند خصوصا خبرنگاران آزاده که اخبار را به معنای،واقعی،بیان می کردند.
وی تصریح کرد:حرفه خبر و هنر خبرنگاری بسیار مقدس بوده و گذشته را به حال و گذشته را به آینده منتقل میکنند.
 
وی با اشاره به معضل آب ایت شهرستان گفت: در رینگ سراسری،که برای کل استان در نظر گرفته شده و از تصفیه خانه شهر جدید  مردم‌چهارباغ را نیز بهره مند گردند چرا که تحقق این‌مهم مطالبه جدی ما از مسوولان است چرا که مردم ما با مشکلات بسیاری در این بخش روبرو هستند و خواستار رفع آن‌هستند.
وی در بخشی دیگر با اشاره به این‌نطلب که حلقه دره و شیرابه های حاصل از آن‌مشکلات زیست محیطی بسیاری را برای آب های زیرزمینی و این شهرستان همراه داسته ادامه داد: با توجه به معضل حلقه دره و آسیب آن به شهرستان ما از  شهرداری کرج می خ اهیمت هر چه زودتر و بت جدیدت در این بحث ورود کند چرا که شیرابه ها مشکلات زیست محیطی بسياری برای ما بوجود آورده است.
معضل نبود داروخانه خصوصا داروخانه شبانه روزی در این شهرستان و نبود بیمارستان از،دیگر مشکلاتی بود که خطیب جمعه چهارباغ در این‌نشست بدان‌پرداخت و از خبرنگاران‌خواست به عنوان‌مطالبه از مسوولان‌ذی ربط،پیگیری کنند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz